
Zapraszam na szkolenie SZTUKA POZYTWNEJ SPRZEDAŻY
Zapraszam na wyjątkowe szkolenie: SZTUKA POZYTWNEJ SPRZEDAŻY.
Jeśli uwielbiasz mówić kiedy sprzedajesz…to szkolenie dla CIEBIE.
Jeśli nie lubisz mówić … to też szkolenie dla CIEBIE – zobaczysz jak wykorzystywać swoje naturalne predyspozycje.
Dzięki niemu:
- dowiesz się sprzedawać bez stresu.
- poznasz metodę jak sprzedawać – słuchając! Czy to naprawdę możliwe? Tak! To możliwe.
- dowiesz się dlaczego aktywne słuchanie Klienta jest tak kluczowym elementem sprzedaży.
- Ty i Twoje usługi zaczną być dla innych wyjątkowe
- pozyskasz więcej klientów,
- przestaniesz zaniżać ceny i sięgniesz Klientów, którzy więcej płacą.
- zobaczysz jak sprzedawać bez wciskania produktów na siłę.
- zwiększysz przychody i efektywność swoich działań sprzedażowych.
- będziesz sprzedawał z przyjemnością i satysfakcją.
Cele szkolenia:
- nauczysz się jak budować partnerską relację z Klientem,
- nauczysz się zadawać pytania, dzięki którym lepiej poznasz swojego Klienta,
- nauczysz się dostarczać swoim Klientom wartości, których rzeczywiście potrzebują,
- po szkoleniu przestaniesz konkurowania ceną i zaczniesz budować wartościowe, oparte na wzajemnym szacunku relacje z Klientem.
Korzyści:
- poznasz model sprzedażowy bez wciskania produktów na silę,
- rozwiniesz umiejętności prowadzenia rozmów handlowych angażujących Klienta,
- zdobędziesz umiejętności budowania partnerskiej relacji z Klientem,
- rozwiniesz umiejętności odkrywania potrzeb, problemów i wyzwań biznesowych Klienta,
- wzrośnie Twoja satysfakcja z realizacji procesów sprzedaży
- wzrośnie motywacja i zaangażowanie w realizacji codziennych zadań.
Szkolenie polecam:
- właścicielom firm, przedsiębiorcom, managerom sprzedaży, handlowcom, sprzedawcom, doradcom biznesowym,
- szefom firm, którzy chcą stabilnie, bezpiecznie i szybko rozwijać swój biznes,
- osobom tworzącym własne biznesy i swoje marki osobiste,
- dla osób, które obawiają się sprzedaży i wydaje im się, że każda sprzedaż jest nieetyczna,
- dla osób, które mają dość nachalnej sprzedaży i dłużej już nie czują się. wypaleni dotychczasową pracą.
Kto NIE POWINIEN PRZYCHODZIĆ!
To NIE jest szkolenie dla:
- dla osób, którzy uważają, że od klienta i relacji ważniejszy jest tylko wynik sprzedaży,
- dla osób, którzy chcą sprzedawać nieuczciwe produkty i usługi,
- dla osób, którzy uważają, że Klientowi trzeba pokazać że się myli.
W cenie:
- udział w szkoleniu
- podczas szkolenia DO WYGRANIA będzie AUDIOBÓOK lub e-book mojej książki KAIZEN JAK OSIĄGNĄĆ WIELKIE CELE MAŁYMI KROKAMI
ORGANIZACJA WARSZTATÓW
godz. 20:00 – 21-30 + sesja pytań
Termin szkolenia:
28.09.2021 (dwudziesty ósmy wrzesień, wtorek)
Miejsce szkolenia:
On-LINE
Trener:
Tomasz Miler
Trener, konsultant biznesowy, trener Lean Education, mentor w Youth Business Poland, fan filozofii kazien i 1%-owych zmian, autor książki „Kaizen jak osiągać wielkie cele małymi krokami„.
W swojej pracy zawodowej pracował jako sprzedawca w Gazecie Prawnej, Manager Magazin. Muratorze i Fresh Market Magazine. Był członkiem zespołu, który 2 razy z rzędu uznawany był za najlepszy zespól sprzedaży w branży mediowej.
Małymi krokami przebiegł kilka maratonów. Małymi krokami został trenerem, małymi krokami napisał też książkę: „KAIZEN -Jak osiągać wielkie cele małymi krokami”.
Prowadził szkolenia m.in. na Politechnice Warszawskiej, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, w Delloite Polska oraz podczas Lean Camp w Mysłowicach.
Twórca podcastu – Kaizen Miracle – małymi krokami od pomysłu do zysku.