„Możesz osiągnąć wszystko czego pragniesz, jeśli pomożesz wystarczającej liczbie osób osiągnąć to czego pragną.”
Zig Ziglar
Zapraszam na wyjątkowe szkolenie ze sprzedaży.
Dzięki niemu:
- pozyskasz więcej klientów,
- przestaniesz zaniżać ceny i sięgniesz klientów, którzy więcej płacą.
- nauczysz się pracować zgodnie z wartościami Klienta.
- zwiększysz przychody i efektywność swoich działań sprzedażowych.
- zaczniesz pozyskiwać dobrze płacących klientów zgodnie z sobą.
- będziesz pracował mniej i zarabiał więcej.
Zaczniesz czerpać satysfakcję z posiadania własnego biznesu a Twój biznes zacznie idealnie pasować do Twojego stylu życia.
Cele szkolenia:
- nauczysz się jak budować partnerską relację z Klientem,
- nauczysz się zadawać pytania, dzięki którym lepiej poznasz swojego Klienta,
- nauczysz się dostarczać swoim Klientom wartości, których rzeczywiście potrzebują,
- po szkoleniu przestaniesz konkurowania ceną i zaczniesz budować wartościowe, oparte na wzajemnym szacunku relacje z Klientem.
Korzyści:
- poznasz model sprzedażowy oparty na budowaniu wartości, a nie na konkurowaniu ceną,
- rozwiniesz umiejętności prowadzenia rozmów handlowych angażujących Klienta,
- zdobędziesz umiejętności budowania partnerskiej relacji z Klientem,
- rozwiniesz umiejętności odkrywania potrzeb, problemów i wyzwań biznesowych Klienta,
- wzrośnie Twoja satysfakcja z realizacji procesów sprzedaży
- wzrośnie motywacja i zaangażowanie w realizacji codziennych zadań.
Szkolenie polecam:
- właścicielom firm, przedsiębiorcom, managerom sprzedaży, handlowcom, sprzedawcom, doradcom biznesowym,
- szefom firm, którzy chcą stabilnie, bezpiecznie i szybko rozwijać swój biznes,
- osobom tworzącym własne biznesy i swoje marki osobiste,
- dla osób, które obawiają się sprzedaży i wydaje im się, że każda sprzedaż jest nieetyczna,
- dla osób, które mają dość nachalnej sprzedaży i dłużej już nie czują się. wypaleni dotychczasową pracą.
Kto NIE POWINIEN PRZYCHODZIĆ!
To NIE jest szkolenie dla:
- dla osób, którzy uważają, że od klienta i relacji ważniejszy jest tylko wynik sprzedaży,
- dla osób, którzy chcą sprzedawać nieuczciwe produkty i usługi,
- dla osób, którzy zawsze chcą być mądrzejsi od Klienta.