Sztuka Sprzedaży

„Możesz osiągnąć wszystko czego pragniesz, jeśli pomożesz wystarczającej liczbie osób osiągnąć to czego pragną.”

Zig Ziglar

Zapraszam na wyjątkowe szkolenie ze sprzedaży.

Dzięki niemu:

  • pozyskasz więcej klientów,
  • przestaniesz zaniżać ceny i sięgniesz klientów, którzy więcej płacą.
  • nauczysz się pracować zgodnie z wartościami Klienta.
  • zwiększysz przychody i efektywność swoich działań sprzedażowych.
  • zaczniesz pozyskiwać dobrze płacących klientów zgodnie z sobą.
  • będziesz pracował mniej i zarabiał więcej.

Zaczniesz czerpać satysfakcję z posiadania własnego biznesu a Twój biznes zacznie idealnie pasować do Twojego stylu życia.

Cele szkolenia: 

  • nauczysz się jak budować partnerską relację z Klientem,
  • nauczysz się zadawać pytania, dzięki którym lepiej poznasz swojego Klienta,
  • nauczysz się dostarczać swoim Klientom wartości, których rzeczywiście potrzebują,
  • po szkoleniu przestaniesz konkurowania ceną i zaczniesz budować wartościowe, oparte na wzajemnym szacunku relacje z Klientem.

Korzyści: 

  • poznasz model sprzedażowy oparty na budowaniu wartości, a nie na konkurowaniu ceną,
  • rozwiniesz umiejętności prowadzenia rozmów handlowych angażujących Klienta,
  • zdobędziesz umiejętności budowania partnerskiej relacji z Klientem,
  • rozwiniesz umiejętności odkrywania potrzeb, problemów i wyzwań biznesowych Klienta,
  • wzrośnie Twoja satysfakcja z realizacji procesów sprzedaży
  • wzrośnie motywacja i zaangażowanie w realizacji codziennych zadań.

Szkolenie polecam: 

  • właścicielom firm, przedsiębiorcom, managerom sprzedaży, handlowcom, sprzedawcom, doradcom biznesowym,
  • szefom firm, którzy chcą stabilnie, bezpiecznie i szybko rozwijać swój biznes,
  • osobom tworzącym własne biznesy i swoje marki osobiste,
  • dla osób, które obawiają się sprzedaży i wydaje im się, że każda sprzedaż jest nieetyczna,
  • dla osób, które mają dość nachalnej sprzedaży i dłużej już nie czują się. wypaleni dotychczasową pracą.

Kto NIE POWINIEN PRZYCHODZIĆ! 

To NIE jest szkolenie dla:

  • dla osób, którzy uważają, że od klienta i relacji ważniejszy jest tylko wynik sprzedaży,
  • dla osób, którzy chcą sprzedawać nieuczciwe produkty i usługi,
  • dla osób, którzy zawsze chcą być mądrzejsi od Klienta.