Moje aktualne szkolenia

Jeżeli jesteś zainteresowany jednym z nich to zapraszam do kontaktu: e-mail: biuro@tomasz-miler.pl | tel: 664-707-757

W najbliższym czasie zapraszam na 3 szkolenia otwarte.

Warszawa

27 luty 2020

Jak się dogadać?

29 luty 2020

Lean Thinking

Wrocław

6 marzec 2020

Jak się dogadać?

Chętnych proszę o kontakt mailowy.

Myślę, że warto! ?


Lean Thinking – polowanie na marginalne zyski

Szkolenie z Lean Thinking i „Aggregation of Marginal Gains” – metody marginalnych zysków. Aggregation of Marginal Gains to metoda opracowana przez coacha brytyjskich kolarzy torowych. Dzięki tej metodzie kolarze brytyjscy na ostatnich trzech olimpiadach zdobyli 70% wszystkich medali. Metoda ta została zaimplementowana do biznesu, gdzie odnosi podobne sukcesy jak w sporcie.

Dowiedz się więcej »

Sztuka Sprzedaży – zgodnej z własnymi wartościami

Chcesz żeby sprzedaż zaczęła być dla Ciebie przyjemnością? Chcesz zadawać pytania, które pozwolą Ci zwiększyć efektywność Twoich działań sprzedażowych? Chcesz żeby Klient był wyjątkowo zadowolony z Twojej obsługi i polecał Ciebie innym? Chcesz sprzedawać zgodnie z własnymi i klienta wartościami? Zapraszam na wyjątkowe szkolenie sprzedaży.

Będziesz zdziwiony, że sprzedaż jest aż tak prosta. ?

Zapisy są tutaj: SztukaSprzedaży

Dowiedz się więcej »

Lean Startup – Jak zmierzyć wartość Twojego pomysłu na biznes lub usługę?

Podczas warsztatu poznasz metody tworzenia własnego biznesu przy minimalnych kosztach początkowych. Poznasz praktyczne metody weryfikacji swoich pomysłów zanim wydasz na nie wszystkie oszczędności własne, rodziny, pożyczkę z banku czy zasoby swojej firmy. Szkolenie pokaże Ci jak znaleźć powtarzalny model biznesowy przynoszący stale i zadowalające przychody.

Dowiedz się więcej »

Tworzenie modeli biznesowych (Business Model Canvas).

Dzięki szkoleniu nauczysz się jak tworzyć model biznesowy swojej organizacji. Nauczysz się przygotowywać Business Model Canvas – jednostronicowy biznesplan. Stworzysz własny model, który pozwoli CI na zwiększenie wykorzystania aktualnych zasobów firmy, poprzez przedstawienie klientom oferty, która dokładnie odzwierciedla ich potrzeby i wartości.

Dowiedz się więcej »

Jak znaleźć wartość produktu, za którą Klient będzie chętnie płacił? Tworzenie propozycji wartości (Value Proposition Canvas).

Dzięki szkoleniu poznasz jak lepiej zrozumieć swoich klientów. Nauczysz się tworzyć propozycje wartości, które pozwalą sprzedawać więcej produktów. Poznasz metodę Value Proposition Canvas i przygotujesz projekty propozycji wartości do zweryfikowania z potencjalnymi klientami.

Dowiedz się więcej »