Oferta ogólna

 

Jak wspieram Klientów?

 

– Badanie profilu osobowościowego MPA

– Uczę aktywnego słuchania i lepszej komunikacji w zespołach

– Uczę jak lepiej rozumieć – pracowników, szefów i Klientów.

– Uczę pozytywnej sprzedaży. Uczę jak mniej gadać żeby więcej sprzedawać

– Uczę jak efektywniej zarządzać pracownikami.

– Uczę jak wykorzystywać marginalne zyski żeby szybko zwiększyć zyski.

 

Jak mogę pomóc w drodze do Twoich celów?

 

  1. Badanie osobowościowe MPA (Master Person Analysis)

– pozwala na zdiagnozowanie zasobów i potencjałów osobowościowych

– pozawala na zwiększenie szybkości rozwoju zespołów  i menadżerów.

– pozwala optymalnie dopasowywać pracowników do ich stanowiska pracy

– pozwala na wykorzystanie optymalnych predyspozycji menadżerów

– pozwala na znalezienie nowych pracowników, którzy będą dokładnie pasowali do zespołu i jego celów

 

 

  1. Szkolenia i warsztaty

– Sztuka aktywnego słuchania – jak zrozumieć innego człowieka? – 3 h

– Sztuka pozytywnej sprzedaży – jak mniej gadać i więcej sprzedawać? Szkolenie z warsztatami sprzedaży – 8h

– Sztuka komunikacji – jak się dogadać bez rzucania granatami? (dla par i rodziców) – 3 h.

– Lean Thinking – jak znaleźć marginalne zyski, które dają maksymalne efekty? – 8 h

Lean Startup jak stworzyć stabilną firmę, która odniesie sukces? – 8 h

Koszt szkoleń i warsztatów ustalam indywidulanie z KLIENTAMI. Zadzwoń  – 664 707 757 lub napisz: biuro@tomasz-miler.pl

 

  1. Mentoring i coaching dla kadry menedżerskiej

– Coaching Sprzedaży, Coaching zarządzania innymi

– Mentoring: Sprzedaż, Zarządzanie, Komunikacja

– Sparingpartner przedsiębiorców – cykliczne spotkania z menedżerami

 

  1. Coaching relacji i komunikacji w rodzinie

– Life coaching, coaching relacji (mąż-żona, rodzic-dziecko)

 

Ceny współpracy ustalam indywidulanie z KLIENTAMI.

Zadzwoń 664 707 757 lub napisz: biuro@tomasz-miler.pl   

 

 

Z czego jestem dumny:

– w krótkim czasie zwiększyliśmy przychody mojego Klienta o 400%,

– wraz z Klientem wyrównaliśmy obciążenia pracowników, przez co uniknęliśmy dodatkowego zatrudnienia a pracownicy przestali pracować w nadgodzinach,

– Klient z branży HR – zwiększył obroty ze swoimi najważniejszymi klientami o 50%.

– Klient z branży finansowej zwiększył ilość finalizacji umów o 50%.

– obiekt, którym zarządzałem  (w ciągu kilku miesięcy) pod moim nadzorem po raz pierwszy od kilku lat zaczął przynosić zyski

– w ciągu kilku miesięcy mój podcast Kaizen Miracle został nominowany do tytułu najlepszego podcastu 2020.

– nakład mojej książki już 2 krotnie się wyczerpał a audiobook należy do najchętniej słuchanych książek motywacyjnych.